Wat zijn nu geschikte KPI’s om de prestaties van jouw verkoopteam te meten?
Het opzetten van de juiste KPI’s zorgt ervoor dat je als bedrijf doelen behaalt. Plan KPI’s op een maandelijkse basis. Want of een verkoper nu wel of niet zijn KPI’s haalt: KPI’s zijn altijd een goede aanleiding om te praten over de voortgang met verkopers.
EHV draagt er zorg voor dat jouw dashboards periodiek worden geüpdatet vanuit de verschillende databronnen. Dit zorgt er voor dat je altijd over de juiste actuele informatie beschikt. Daarnaast monitoren wij dagelijks op datakwaliteit.
Het juiste product aanbevelen
Wij zijn in staat om een klant het juiste dienst of product aan te bevelen. Hoe?
Middels een Next Best Action-model, waarin de klant(profiel) centraal staat en waarmee we de kans op aankopen voorspellen.
Het model wordt custom gebouwd en vervolgens uitvoerig getest op resultaat. Eventueel passen het model aan en gaan daarna in productie.
Met het Next Best Action-model zijn we in staat om de mogelijkheid tot cross-sell, up-sell of deep-sell presenteren per klant of klantgroep.
Maar het begint bij data: we vinden, ontsluiten en combineren data, binnen of buiten de cloud.
We stoeien ermee, we ruimen het op en we beheren jouw data in een veilige en betrouwbare omgeving.
Vervolgens zetten we de kracht in van machine learning en AI voor het vinden van het gewenste potentieel.